Умови нашої співпраці

Перед початком співпраці ви заповнюєте короткий бриф щодо побажань до сайту. Заповнюючи бриф, ви погоджуєтесь на вказані нижче умови співпраці.

Наша взаємодія відбувається в три етапи:

1

Макет

Розробляю макет сайту (де буде його структура) та погоджуюз вами;

2

Дизайн

Розробляю перший дизайн (начинка сайту контентом, кольором, графікою) та погоджуюз вами;

3

Фінальний дизайн та передача сайту

Вношу технічні налаштування в фінальний дизайн та передаю вам сайт до запуску і тестування.

Обов'язкові умови співпраці

icon

Початок роботи

Робота над проєктом починається тільки після узгодження всіх деталей та передоплати - авансу.

    Всі домовленості фіксуються у брифі та листуванні (Telegram, e-mail).
    Перед початком роботи клієнт в брифі або у листуванні надає референси або приклади бажаного стилю.
    Якщо стиль узгоджено, але клієнт хоче змінити його в процесі – це вважається новим проєктом і потребує перегляду бюджету.
    Заповнюючи бриф та надсилаючи відповіді на нього, клієнт автоматично погоджується з умовами співпраці, зазначеними на цій сторінці.
icon

Терміни виконання

Орієнтовний термін виконання узгоджується перед початком роботи.Прискорити процес після початку співпраці можливо за додаткову оплату.

    Якщо клієнт затримує надання потрібної інформації на сайт, чи довготривало розглядає проєкт на предмет правок, терміни можуть зміщуватися.
    Терміновість (виконання роботи швидше стандартного розрахованого на проєкт часу) обговорюється окремо та оплачується додатково (+30-50% від озвученої вартості до загальної вартості).
    Окрім обговореного терміну розробки, сайт тестується на предмет коректної роботи близько одного календарного тижня.

Правки

Кількість безкоштовних правок - це дві серії правок: одна серія на початковому етапі макету сайту та одна серія під час розробки первинного дизайну.

    Серія правок — це зібрані всі зауваження та пропозиції в один файл або список. Одна серія може містити до 10 правок.
    Клієнт надає правки структуровано – одним списком за одну ітерацію. Постійні нові запити та зміни у процесі роботи без узгодження можуть бути відхилені або потребувати додаткової оплати.
    Всі запити, питання та правки надаються клієнтам чітко з описами та прикладами (скриншоти, посилання, референси) та фіксуються письмово.
    Що вважається правкою? Будь які зміни на сайті. Також незначні зміни (кольори, шрифти, розташування елементів).
    Що не є правкою? Зміна концепції, редизайн, переробка більш ніж 30% макета – це нове коштовне завдання.
    Додаткові правки оплачуються окремо, зазвичай вартість додаткової серії дорівнює вартості одного етапу розробки (вартість залежить від складності змін).
icon

Контент та доступ

Всі матеріали (інформація про бізнес, концептуальні тексти, фото, логотипи) надає клієнт або вони розробляються за додаткову оплату.

    Готові файли з потрібного контенту надаються у гарній якості передаються клієнтом у потрібних форматах за запитом під час другого етапу співпраці.
    Вихідні файли (редаговані макети та початковий дизайн до внесення правок) не передаються, якщо це не було окремо узгоджено.
    Якщо потрібно розміщення сайту на додаткових платформах, доступи до адмінпанелі чи відповідного кабінету, для налаштувань, надає клієнт.
    Під час передачі сайту в акаунт клієнта, клієнт виконує необхідні дії для цього згідно інструкції, яка надається мною та, за потреби, надає доступ до акаунту всередині платформи, на якій буде розроблено сайт, для технічних доналаштувань мною.
icon

Комунікація

Я ціную конструктивний та взаємоповажний діалог, адже це запорука ефективної співпраці. Якщо спілкування стає некоректним (прояви агресії, грубості або зневаги до моєї роботи), я залишаю за собою право припинити співпрацю без повернення коштів.

    Всі запити, питання та правки надаються чітко з описами та прикладами та фіксуються письмово.
    Питання обговорюються у робочий час з 9:00 - 18:00.
    Я відповідаю на запити протягом розумного терміну, враховуючи свій робочий графік. Очікувати миттєву відповідь у неробочий час не варто.
    Якщо клієнту складно сформулювати свої побажання, він може надіслати референси та приклади того, що має на увазі, але загальні фрази без конкретики не приймаються як правки.
    Якщо умови співпраці не дотримуються, я залишаю за собою право припинити роботу на будь-якому етапі. У такому разі вже виконані та оплачені етапи роботи не підлягають поверненню.
icon

Оплата та передача

Повна оплата за мою роботу розбивається на три частини відповідно до 3 етапів та вноситься поетапно після завершення кожного. Передоплата – 10% до початку роботи.

    Фінальна версія сайту з дизайном передається клієнту тільки після повної оплати. Після чого виконуються технічні доналаштування сайту, його запуск та тестування.
    Повернення передоплати можливе лише у випадку, якщо робота ще не розпочалася.
    Я залишаюсь співавтором сайту на календарний тиждень (під час тестувального періоду) та можу мати доступ до даних на сайті. За потреби клієнт може залишити право мого співавторства і надалі.
    Я не несу відповідальності за зміни, внесені клієнтом або третіми особами після здачі роботи.
    Після завершення роботи над сайтом я надаю коротку відеоінструкцію щодо внесення базових змін на сайті (заміна текстів, зображень тощо).
    Я не зобов’язана постійно бути на зв’язку для коригування дій клієнта під час редагування сайту.
    У разі необхідності додаткової допомоги або складніших змін – це обговорюється окремо та може потребувати додаткової оплати.
    По завершенню співпраці, дизайнер може використовувати готовий проєкт у своєму портфоліо (якщо не узгоджено інше).

Співпраця – це партнерство!
Я прагну, щоб процес створення вашого сайту був комфортним, зрозумілим і продуктивним.
Дотримання простих правил дозволяє нам ефективно працювати разом, уникати непорозумінь і створювати сайт, який справді допоможе вашому бізнесу.
Давайте співпрацювати легко, конструктивно та з повагою один до одного – і тоді результат буде не лише якісним, а й приємним для обох сторін!

Made with